Asas Videografi: One Shot Three Layer

Pada minggu ini, kami ditugaskan oleh Prof Dr. Normaliza untuk menghasilkan video One Shot Three Layer. Pada mulanya, saya agak bingung kerana saya berada di kampung. Saya tidak mempunyai rakan-rakan yang banyak untuk merekod video tersebut. Saya bercadang untuk mengajak saudara-mara saya. Akan tetapi, mereka masih kecil. Saya khuatir mereka tidak memahami arahan yang saya berikan.

Dengan itu, saya mengambil keputusan untuk pergi ke rumah saudara-mara yang lain untuk merakam video tersebut. Walaupun pelbagai halangan yang kami hadapi seperti gelak ketawa, salah masuk dan sebagainya, kami berjaya menghasilkan video tersebut. 

Untuk melihat hasilnya, sila klik pautan di bawah. Terima kasih!


BBM3410-2022-ASAS VIDEOGRAFI ONE SHOT THREE LAYER [KJK PRODUCTION]


Kehadiran Kuliah Minggu 8 - 18/05/2022


No comments:

Post a Comment